ابتدا موقعیتهای شغلی مورد نیاز را از طریق وبسایت رسمی شرکت، شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای معتبر استخدامی منتشر میکنیم. در این آگهیها، توضیحات دقیقی از وظایف شغلی، مهارتها و تجربههای مورد نیاز ارائه میشود.
۱۶
موقعیت شغلی فعال
۱۱۰۶
متقاضی استخدام
%۹۰
از طریق صفحه ی فرصت های شغلی و سایت های کاریابی
%۱۰
از طریق شبکه های اجتماعی
↑
مرحله ۲
دریافت و بررسی رزومهها
پس از دریافت رزومهها، تیم منابع انسانی ما آنها را با دقت بررسی میکند. در این مرحله، رزومههایی که بیشترین تطابق را با نیازهای شغلی دارند، انتخاب میشوند.
۱۱۰۶
متقاضی استخدام
۸۹۴
پایش منابع انسانی
متقاضیانی که تا این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته اند:
۸۹۴ نفر
از ۱۱۰۶ نفر
مرحله ۳
مصاحبه اولیه
داوطلبان منتخب به یک مصاحبه حضوری HR دعوت میشوند این مصاحبه به منظور ارزیابی اولیه مهارتها، تجربهها و انگیزه داوطلب برای پیوستن به آواپرداز انجام میشوند.
۸۹۴
پایش منابع انسانی
۳۲۸
مصاحبه منابع انسانی
متقاضیانی که تا این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته اند:
۳۲۸ نفر
از ۱۱۰۶ نفر
مرحله ۴
مصاحبه فنی و تخصصی
داوطلبانی که در مصاحبه اولیه موفق باشند، به مصاحبه فنی و تخصصی دعوت میشوند. این مصاحبه توسط مدیران و کارشناسان فنی مربوطه انجام میشود و مهارتهای تخصصی و تواناییهای فنی داوطلبان را ارزیابی میکند.
۳۲۸
مصاحبه منابع انسانی
۲۴۰
مصاحبه فنی
متقاضیانی که تا این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته اند:
۲۴۰ نفر
از ۱۱۰۶ نفر
مرحله ۵
دعوت به همکاری
متن!
۲۴۰
مصاحبه فنی
۵۳
دعوت به همکاری
متقاضیانی که تا این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته اند:
۵۳ نفر
از ۱۱۰۶ نفر
فرآیندهای جذب و استخدام
نیروی انسانی در آواپرداز در سال 1402
شروع مسیر رشد...
آغاز همکاری
۱۹.۷۸
%
نرخ رشد نیروی انسانی آواپرداز
در سال ۱۴۰۲
فرآیندهای آنبوردینگ
نیروی انسانی در آواپرداز در سال 1402
مرحله ۱
خوشامدگویی و آشنایی اولیه
این خوشامدگویی غالبا توسط منابع انسانی و یا سرپرستین تیم ها انجام می شود و در ادامه مراحل و اقدامات مستمری برای طی شدن فرایندهای آنبوردینگ به درستی انجام میشود.
مرحله ۲
معرفی فرهنگ سازمانی و ارزشها
در این مرحله، تازهواردان با فرهنگ سازمانی، ارزشها و اصول اساسی آواپرداز آشنا میشوند. این معرفی به آنها کمک میکند تا با انتظارات سازمان و نحوه تعامل با همکاران بهتر آشنا شوند.
مرحله ۳
آشنایی با فرآیندها و سیستمها
تازهواردان با فرآیندهای کاری، نرمافزارها و سیستمهای داخلی که در انجام وظایف روزانه استفاده میشوند، آشنا میشوند. آموزشهای لازم برای استفاده از این ابزارها ارائه میشود.
مرحله ۴
تعیین وظایف و اهداف کوتاهمدت
در این مرحله، وظایف و اهداف کوتاهمدت تازهواردان مشخص میشود. مدیران به آنها توضیح میدهند که چه انتظاراتی از آنها دارند و چگونه میتوانند به اهداف اولیه خود دست یابند.
مرحله ۵
حمایت و مشاوره مستمر
تازهواردان در طول چند هفته اول کاری خود از حمایت و مشاوره مستمر تیم منابع انسانی و مدیران برخوردار میشوند. هر گونه سوال یا نگرانی آنها به سرعت پاسخ داده میشود و از تجربیات همکاران قدیمیتر بهرهمند میشوند.